کلیه بیمار شکست با 56٪ عملکرد کلیه آیا امکان بازگرداندن آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار بیماری های کلیوی با 56٪ عملکرد کلیه هستم، من می خواهم به دانستن آن است که هنوز هم ممکن است برای بازگرداندن عملکرد کلیه من؟ در واقع، عملکرد کلیه سخت به معکوس است، اما که نمی معنی است که شما هیچ شانسی برای بازگرداندن آن. در مورد شما، عملکرد کلیه است که هنوز هم باقی مانده بیش از 50٪ است، بنابراین اگر شما می توانید یک درمان مناسب در زمان دریافت، شما می توانید شانس را به بازگرداندن آن را دریافت کنید.

در گذشته، یک بار کلیه آسیب دیده است هیچ درمانی خوب را به بازگرداندن آن وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. بنابراین بسیاری از مردم به صورت ارومیه، این است که مرحله نهایی بیماری کلیه، و حتی دیالیز یا پیوند.

اما در حال حاضر با تکنولوژی در حال توسعه، پزشکان برخی از روش های درمانی که می تواند کمک به مردم جلوگیری ارومیه با بهبود عملکرد کلیه اختراع کرده اند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود از طب سنتی چینی، آن را تا اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ شدن رگ های خونی، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

اما حتی این درمان می تواند بافت های نکروتیک بازگرداندن نیست، پس آن را قبل از بیماری شما را بدتر می رود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی با 56٪ عملکرد کلیه، شما باید آن را در حال حاضر را، در غیر این صورت، شما ممکن است از زمان مناسب را از دست ندهید.

اگر شما بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند و می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود و یا درمان بیماری خود، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3937.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: